23 de gen. 2008

INAGURO EL BLOG

Per mi fer un blog era una asignatura pendent per fer, doncs m'agrada conectar amb la gent per explicar aventures amb bici.
Probablement ho hagués fet més aviat, però per coses del desti, a principis d'estiu, vaig patir un fort accident mentre pedalava, a conseqüència del qual em vaig trencar un peu, una costella i el més fort va ser la fractura i l'aplastament d'una vèrtebra.
Després de portar una vida totalment activa i de cop i volta trobar-te estirada a un llit, sense quasi poder-te moure i amb molt de dolor, el cap comença a pensar i el primer que ve al pensament és que mai tornaràs a ser com abans.
Però no, jo no volia que això fos així i encara que m'hagin quedat seqüeles, el meu esperit de lluita i les meves ganes de recuperació han fet que torni a ser la que era i encara amb més ganes i avui per avui, ja torno a pedalar, còrrer, esquiar, al gimnàs, etc.
Si us comento això, és a títol informatiu i per si algun@ biker pateix un accident, l'últim que s'ha de fer és desanimar-se, tot el contrari, lluitar i lluitar dia rere dia perquè la vida es així.
Aniré escrivint al blog les diferents rutes que tenim previstes per fer i que estan obertes a qui vulgui apuntar-se amb una mica de nivell tècnic i físic.

2 comentaris:

dolors ha dit...

Jo conec a la Marisa,molt d'aprop,i realment com ella n'hi han poques,es una incansable gimnasta,producte,d'una serie d'experiencies en un mon superactiu
del mati al vespre,quasi podria jurar que quan es lleva al mati ja corre cap a la dutxa,cap esmorzar i cap al carrer.I a la nit corre cap a dormir per poder-se llevar corrent, en fi que costa atrapar-la.
I la voluntat que ha tingut en la seva recuperació,ha estat admirable.
MARISA FELICITATS
Dolors

Unknown ha dit...

Hola Marisa sóc en Quim Prat un dels teus companys de btt.
Et felicito per aquesta iniciativa. Si necessites aguda ja ho sabs.


QUIM